Massor av bilder

Nu var det väldigt länge sen som vi gjorde någonting med bloggen, hoppas det finns någon som lyckas hitta hit igen iallafall. Tänkte låta bilderna tala idag eftersom det hänt hur mycket som helst. En ny grej vi har provat på är Thai-snacks dvs. rostade kryp, vi provade en varsin syrsa, larv och en mindre larv. Syrsan var ca 6 cm lång och ganska tjock, om ni undrar hur det smakade så var det inte så farligt. Smakade knappt någonting.


Medition, golf och Bangkok


           


Koh-Phangan, Koh Samui och resan till Phuket

        


Phuket

              

       

     


Koh Samet

          

       

   Vi och Joakim (Jarmo) från Yippie Kaye Yey-mf

Vi och Joakim (Jarmo) från Yippie Kaye Yay-mf på sista bilden!

Kommentarer
Postat av: susanne

Hej på er! fina kort,ni tagit man skulle varit me.Men jag kan inte förstå hur ni kunde smaka på något så äckligt,Ha de bra kram mamma /susanne

2008-12-19 @ 12:14:47
Postat av: Anonym

Det var jag som lurade dem!!!!



Peter

2008-12-19 @ 14:20:16
Postat av: mariana

Jag blev inte sugen på snacks. Trodde du hade bättre smak Fredde, men det ser härligt ut där nere.

Nu är vi här hemma, mamma,pappa och Erika är här och grattar Sabina i förskott. Hon är hemma från Duved och hälsar på över julen. Ha en skön jul om ni är kvar där nere och tänk på oss här hemma.

2008-12-21 @ 20:27:12
Postat av: vickis

Hej på er,jag vill att ni är mera flitiga med o skriva här puss o kram

2008-12-22 @ 21:30:30
Postat av: vickis

kommer du hem snart?snart åker jag!!

2008-12-22 @ 21:32:01
Postat av: Rebecca

Hej Fredrik :) Detta är din kära kusin som skriver (: Ville bara titta in och hälsa en trevlig jul till er alla från familjen Oscarsson :) Ni verkar ha det super mysigt. Kramar från Oscarsson´s

2008-12-24 @ 12:08:14
URL: http://rebeccaoscarsson.blogg.se/
Postat av: Linda i kalla Sverige :(

Hej Killar!! Jag är nu hemma i sverige igen och på väg till Gbg för att jobba. Känns sådär måste jag erkänna.. Joachim hade dock fixat julpynt och fint i lägenheten när jag kom hem så jag fortsatte att fira lite jul hemma och det var mysigt. Jättekul att träffa er och tack igen för den fina julklappen, blev jätteglad!!

Här är nr till taxikillen i bangkok om ni vill ringa honom: 08667061357 shoppingstället jag pratade om är: Central world, finns bla en affär som heter Zen där. Den tyckte jag var jättebra!! Sen glöm inte att kolla in The dome som ligger på toppen av state tower..om ni vill ha mer utsikt så åk till Baiyoke sky hotell.. 84 våningar och jättefin utsikt över hela bangkok..värt ett besök tycker jag!!

Ha en superskön sista tid i Thailand och njut för snart är ni hemma igen! Hälsa alla och ge pappa, Dow, Peter och Sa en kram från mig. Ta hand om er, Kramar Linda

2008-12-26 @ 17:48:00
Postat av: susanne

Hej hoppas julen blev bra, vi saknade dig .det blev en konstig jul utan dig o jag som jobbade kväll inget sig likt.. kramar mamma

2008-12-26 @ 20:36:30
Postat av: erika hagfeldt

fattar du hur avundsjuk jag vart när erica berättade att du var i Thailand! längtar verkligen tillbaka dit, och jag och erica funderar på att oxå åka dit och luffa. ni kanske träffar oss;) kramar erika uppe i kalla & snöiga Norrland ;)

2008-12-27 @ 19:59:08
Postat av: Micke micallef

Sköna bilder grabbar! blir sjukt avundsjuk på er, hoppas ni fortfarande har det bra och så! hör av dig när du kan fredde!

Hej svejs!

2008-12-28 @ 13:51:53
Postat av: veronica och fredrik

ni är sämst på att uppdatera oss!!See you in bangkok! Jag saknar dig lillebror! Hoppas att allt är fantastiskt med er!! Vi, eller snarare jag börjar få lite resnerver, hur ska jag få plats i en..EN ryggsäck?! puss pusss

2009-01-07 @ 15:21:30
Postat av: Lisa

Snygg-Adde :)

2009-01-22 @ 11:42:02
URL: http://lisat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0