Grattis gubbe!

Tänkte börja med att säga grattis till pappa Peter som fyller 50 idag, vilket man inte kan tro.

Vi har fått flera önskemål om bilder på lägenheten vi bor i och här runt omkring. Men när jag laddat upp alla bilder från kamerorna så märker jag att vi har varit grymt dåliga på att ta bilder, speciellt bra bilder. Men här är några iallafall.

Jag och Fredrik på resturangen tvärs över gatan där vi brukar äta lunch.


Idag har Fredrik haft ont i magen, han påstor att det är av maten eller av för många kallsupar i poolen. Jag däremot tror att det är på grund av alla magplask som han gör när han övar på sin dykning.




Robert som läser en bok i soffan, han hälsar "En bokälskare går aldrig till sängs ensam".




En sak som är bra med Thailand är tillgången till billig och bra massage, så därför bestämde vi oss för att ta massage tidigare idag. Vi letade upp ett ställe som tog ca 120kr för oss alla tre en timme var. Väl där så fick vi välja mellan tre olika sorters massage thai massage, olje massage och fot massage. Fredrik tänkte slå på stort då han valde den dyraste varianten, olje massage. Tjejen som skulle massera sprang då lycklig iväg och hämtade en liten liten påse med något ännu mindre i. Hon gav påsen till Fredrik som då stod som ett frågetecken. Massören förklarade då att det var  "bikini underwear" som han skulle använda. Tyvärr så har vi inga bilder på detta då Fredrik bangade och tog en Thai massage som oss andra istället.

Förutom massagen så har vi inte gjort så mycket de senaste dagarna, i förrgår så bowlade vi och tog sedan en promenad ner till stranden där vi åt på en resturang med läckra sea food rätter. Och igår så åt vi middag på en takvåning 80 meter upp, riktigt häftigt.

Så snart som Fredrik blir bättre så tänkte vi börja öluffa, vi börjar nog med Koh Chang och sedan vidare till Koh Kood som sägs ha riktigt flotta stränder.

Nu är klockan efter tolv här och vi är riktigt sömniga alla tre, så hade bra tills vi hörs nästa gång.
/adde, fredrik och robert

Kommentarer
Postat av: Micki

Kändes tomt hos pappa idag när släktingarna va där men inte du..=( Men du förresten, va använder du för nr där ner? Försökt skicka sms till ditt nr o pappas thainr, men du kanske använder någe annat?

Jag o Tobias ska iaf kidnappa honom första lördan i november o göra en grej..som present..får berätta sen =)



o stackars flicka som blev så glad men som sen blev nobbad av vanlig thaimassage :P



Ta hand om er o luffa lugnt =)

kramen!

2008-10-06 @ 20:17:47
URL: http://micaelajj.blogg.se/
Postat av: Mikee

haha fan vad skönt ni verkar ha det, hur var det på ön och så? skicka ett sms när du kan gå in på skype fredde, så kan vi snacka lite :) hare bra!

2008-10-06 @ 20:54:38
Postat av: mormor

Hej Fredrik de är Mormor hoppas att magvärken har gått över, jag holler mig uppdaterad:). vi saknar dej här hemma du får ta de lungt.

2008-10-06 @ 21:16:56
Postat av: mamma susanne

Hej grabbar!tråkigt att du har ont i magen Fredrik,du får kurera dig ,sova ordentligt,för det har det väl inte blivit så mycket av.Nu vet jag vad farithailand betyder ha ha, funderat läge på det...puss o kram

2008-10-06 @ 22:11:25
Postat av: Peter

Tack för det grabben!!!

Nu har alla äntligen åkt hem så nu kan man koppla

av. Har varit full fart här hela dan jäkla tur att

jag tog ledigt, ska ev golfa imorgon. Varför sticker ni inte ut och spelar en runda finns ju så många fina banor i närheter och klubbor finns ju där.Fast ni har ju gott om tid till det senare också,kan vara skönt att bara softa som bi verkar göra..

Ha det så bra på er alla...



och Adde glöm inte att vattna palmerna på båda

balkongerna!!ganska mycke vatten behöver dom var 3:e dag!!!

2008-10-06 @ 22:13:50
Postat av: Johanna

Oj, Adde! Har du fått långt hår igen? Jävlar. Jag önskar att mitt hår kunde växa så snabbt.

Puss

2008-10-06 @ 22:28:30
Postat av: adde

Hehe Micki, jag tyckte mer synd om er som inte fick några bilder på det. Nr +66861118946



Och nu är växterna vattnade :)Golfa i Sverige? Är det inte för kallt för det än?



Fredrik hälsar att han mår bra nu!

2008-10-07 @ 08:20:29
Postat av: Nathalie

Åh :D Jag vill oxå!!=D

Hahah jag hade sett framemot och få se bilder på fredriks "bikini underdel" hahaha =D

2008-10-07 @ 14:59:43
Postat av: Erica

Hej bror, med flera.Hur mår du idag?hoppas allt är bra !vi har haft jätte fint väder här hemma idag.vi saknar dej jätte mycket."nu har jag ingen att bråka med"haha kramar Erica & Mamma

2008-10-07 @ 18:47:12
Postat av: veronica

Hey bro! jag har lyckats komma till ro med mit lilla problem jag berättade om igår..hahah måste jobba på de där.. förvånad jag blir att du skulle ha olje massagen, dock undrar jag varför du bangade ur, de brukar ju inte ligga för dig..haha tror att du skulle ha klätt galant i den lilla trosan haha sorry att jag berättade om magen för mamma, men hello, ni skrev de ju på bloggen..puss puss plutten imorn är jag hemma igen lets take a snack på skype om ni inte dragit..



ta han om er boys! kramar på er



veronica

2008-10-08 @ 13:51:19
Postat av: Mats

annars har jag några fina bilder på fredrik i bikini som bör ses, fast dem finns i min privata samling :)är det bara dykning fredrik övar, har han inte försökt sig på någon "iron lotus" än? i såna fall vill jag se bilder där ifrån :) ha det bra busgrabbar. puss puss

2008-10-10 @ 15:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0