Etihad

Japp, så hette vårt flygbolag och Muhammed var vår pilot. Resan innebar två mellanlandningar och ganska mycket väntan, men det är det verkligen värt! Flygplanen var riktigt fräsha och alla hade en varsin tv som man kunde se på filmer och spela spel på. Tiden fördrevs med hårda matcher i sänka skepp och frågespel, vilket både Fredrik regerade i.

Efter ca 20 timmars resande slogs vi äntligen av den kvava värmen här i Thailand. Vi kirrade en taxi och begav oss mot lägenheten som vi delvis ska bo i, på vägen så stannade vi vid donken där vi bjöd chaffisen på hamburgare och pommes. Thailändare är ju väldigt främmande med sådan slags mat, men vem gillar inte mcdonalds. Han blev mätt så att säga.

Just nu sitter vi och kollar gossip girl i lägenheten, vi har precis handlat på seven eleven. Strax väntar sängen vilket verkligen känns efterlängtat, tror inte någon av oss har sovit mer än någon timme på planen.

Over and out adde, fredrik och robert


Kommentarer
Postat av: säterliare

hejsan pluttisar! Gud så bra att ni har kommit fram nu! Vi har tänkt på er här hemma och undrat hur resan gick.. sov gott nu ses på skype! hahah det regnar här i sweden



Puss och god natt på er!

2008-09-30 @ 20:38:06
Postat av: Kimbell

Heeeej

2008-10-01 @ 00:45:09
URL: http://kimbellander.blogg.se/
Postat av: Ron Burgundy

Åååååååh, kul att läsa att mina busgrabbar mår bra. Har ni varit där i två dagar och rapporterar inte om några hak än? vad är det här för en resa? puss

2008-10-01 @ 18:40:48
Postat av: adde

Haha, då kan jag glatt berätta att Fredrik fick det första haket idag på resturangen, dock en kille med alldeles för långa naglar. Bra jobbat Fredrik!

2008-10-01 @ 19:27:01
Postat av: Micki

Tjena grabbarna grus =D

Kul som fan att ni kommer skriva blogg så att man får läsa era små påhitt. Men guys, Gossip Girl?!? Värsta brud-serien som JAG följer haha ;)



O ni..jag är sååå glad att jag fattade farithailand (vilket mamma inte gjorde) Ni är rätt klyftiga måste jag säga. Men vem kom på den?? :D



Lillebror, saknar dig redan Addeplutt!



Puss&kram till er!

2008-10-01 @ 20:40:24
URL: http://micaelajj.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ååh spännande:D hoppas ni får en underbar resa allihopa!!

pussar och kramar// Nathil

(addes kusin)

2008-10-01 @ 21:30:50
Postat av: Lisa

FAN va roligt!!! :):) Underbart att ni har en blogg oxå:):) Ses om ett halvår grabbar ;)

2008-10-02 @ 11:34:56
URL: http://lisat.blogg.se/
Postat av: robban

Javisst var namnet klyftigt, det är dubbelmening med det :) Som vanligt så var det adde som kom på det. Kram till alla

2008-10-02 @ 11:36:51
Postat av: leffe

Hej på er! Bra att resan ner gick bra jag kommer samma väg. Kul med blogg. Ha det bra vi syns snart.

2008-10-02 @ 14:28:49
Postat av: ginne

hej fredde!hoppas det är bra.här är det marknad nu fikar mamma mariana o jag o vilar fötterna,hör av mig senare. ta det lugnt.tänk på att gud ser o hör allt.häls ginne

2008-10-02 @ 15:54:50
Postat av: ginne

2008-10-02 @ 15:55:41
Postat av: Peter Lindberg

Tja på er grabbar!! Jag hörde att ni har rakat av er allt hår idag, vore kul om ni vågar sätta ut några

kort på er så vi får se hur ni ser ut...och Adde glöm inte mötet!!!!

2008-10-02 @ 16:55:01
Postat av: Micki

haha förstod nästan att lillebror kom på det..;) Har har ju fått smartheten från syster sin :P

men tröstar dig med att JAG tycker att du är duktig på GH3 Robban ;)

2008-10-02 @ 17:11:23
URL: http://micaelajj.blogg.se/
Postat av: Krille

Adde Jag tycker du ser långhårig ut..

2008-10-02 @ 20:48:49
Postat av: adde

krille inte längre iallafall..

2008-10-03 @ 16:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0